Melange tar en fransk én

Arbeid av Futatsu Industries

I ny stor lansering har Melange byttet ut kjendiser med kulturelle misforståelser. Det blir det gode følelser av.

Markedslederen på steking og baking lanserer i disse dager et flytende produkt som i følge Mills kombinerer det beste fra to verdener; Melange sine overlegne steke- og bakeegenskaper og sunn rapsolje. Det beste fra to verdener er også konseptet bak lanseringskampanjen der vi møter et fransk-norsk par som snakker forbi hverandre.

Produktsjef Joakim Øren Antonsen sier at Melange som markedsleder må fortsette å innovere, samtidig som det norske kjøkkenet stadig får inspirasjon fra andre lands mattradisjoner. Dette gir også rom for morsomme møter.

– Det er typisk norsk å gå tur i den frie naturen og nyte alle de ubekvemme fordelene det gir, mens kontinentale mennesker ikke helt ser verdien i dette. Der ligger det noe fint vi sammen med Futatsu valgte å ta tak i, sier Antonsen. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.