Melange tar en fransk én
I ny stor lansering har Melange byttet ut kjendiser med kulturelle misforståelser. Det blir det gode følelser av.
Aktuelt byrå
Futatsu Industries
Markedslederen på steking og baking lanserer i disse dager et flytende produkt som i følge Mills kombinerer det beste fra to verdener; Melange sine overlegne steke- og bakeegenskaper og sunn rapsolje. Det beste fra to verdener er også konseptet bak lanseringskampanjen der vi møter et fransk-norsk par som snakker forbi hverandre.
Produktsjef Joakim Øren Antonsen sier at Melange som markedsleder må fortsette å innovere, samtidig som det norske kjøkkenet stadig får inspirasjon fra andre lands mattradisjoner. Dette gir også rom for morsomme møter.
– Det er typisk norsk å gå tur i den frie naturen og nyte alle de ubekvemme fordelene det gir, mens kontinentale mennesker ikke helt ser verdien i dette. Der ligger det noe fint vi sammen med Futatsu valgte å ta tak i, sier Antonsen.