TINE Årets Matglede

Arbeid av PLAY Reklamebyrå

Utvikle konseptet med ny grafisk profil til overordnet kampanjekonsept, samt utvikle en kampanjesite der salgsstatistikk og kampanjeinformasjon legges ut.

TINE har en lang tradisjon med å arrangere den prestisjetunge kåringen Årets Matgledebutikk, dette i samarbeide med Handelsbladet FK. Kåringen skjer på tvers av kjedene, det er kjedens og butikkens innsats som avgjør og det stilles høye krav til egeninnsats i butikk og dokumentasjon. En butikk fra hver kjede kommer til finalen, butikkene blir målt både på den kvalitative jobben de gjør i butikk og salgstallene på kampanjeproduktene.

For å gjenspeile den høye standarden som settes i kåringen har PLAY fått i oppgave å utvikle konseptet med ny grafisk profil til overordnet kampanjekonsept, være ansvarlig for foto-opptak og grafisk produksjon av individuelt materiell til de butikkene som er med i konkurransen gjennom 4 kampanjeperioder i 2015. For å forenkle informasjonsflyten gjennom hele kampanjeåret har PLAY utviklet en kampanjesite der salgsstatistikk og kampanjeinformasjon legges ut. Her kan også forhandlere fortløpende laste opp sine bidrag i konkurransen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.