Bak fasaden med RiksTV

Arbeid av SMFB

TV-distributøren RiksTV tar oss med bak fasaden i en storstilt ny kampanje.

Inspirert av nordmenns hverdag utvider RiksTV tilbudet sitt for å tilby underholdningsløsninger uansett hvor du er. Vårens kampanje vil minne folk på at det både er lurt og enkelt å sikre underholdning til deg og familien.

– Det er ofte lett å glemme kampen om fjernkontrollen, eller mangelen på en, fra familieferien i fjor sier kreativt team Hans Martin Rønneseth og Andre Koot i SMFB. 

– For å snakke om erfaringer, tok vi en titt bak fasaden vi alle presenterer i sosiale medier. Der er ikke alt like rosenrødt som vi liker å fremstille det, og der lå det mange utfordringer RiksTV enkelt kan løse.

– Vårt underholdningstilbud blir stadig bedre og vi ønsker hele tiden å tilpasse det til det behovet våre kunder har, sier markedsdirektør i RiksTV, Bernt A. Andersen

– Underholdning er viktig for folk, så det er fint å minne folk på at det kan være lurt å ha noen smarte løsninger tilgjengelig der folk er. Vi tror det er lett å kjenne seg igjen i historiene her, selv om de er satt litt på spissen, sier Andersen.

Kampanjen består av digital annonsering, seks TV-filmer, og seks radiospotter som allerede er blitt premiert med sølvmikker for april og mai.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.