Vikingfjord ut i verden

Arbeid av SMFB

Det norske vodkamerket Vikingfjord er klare for å legge nye markeder for sine føtter med et nytt konsept.

Gjennom å omfavne sitt iskalde opphav vil Vikingfjord vise resten av verden en varmere siden av kulde og frost.

– «Cold Brings Us Together» er konseptet vi håper vil åpne dører for oss i resten av verden, sier Kategorisjef i Arcus, Eli Wahlstrøm

– Vikingfjord kommer fra et sted hvor man ikke bare har lært seg å overleve kulden, men å nyte den. Det er kanskje en sannhet for oss nordmenn, men ukjent for andre. Vi tror dessuten nordmenn trenger å bli minnet på hvilke verdier og hvilken kvalitet som ligger i denne stolte norske merkevaren, sier Wahlstrøm.

I sentrum av lanseringen står en ny drinkbasert nettside. Med drinker som «Stay together» og «Use skin to skin contact» vil Vikingfjord promotere nordiske smaker som allerede står høyt i kurs hos internasjonale bartendere. 

Det er SMFB som står bak konseptet. Good Morning har produsert nettsiden.

Se kampanjesiden her: www.vikingfjord.com.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.