Sommerseth - Menneskene

Arbeid av Chili Harstad as

I tiltalls av år har Sommerseth arbeidet konkret med kulturbygging rundt kundefokus.
Denne filmen viser Sommerseths engasjement rundt Menneskene.

Det er produsert fire reklamefiler hvor to allerede er lansert. Filmene fokuserer på Sommerseths verdier og kundeløfte (kjælenavn: MEKK)

Menneskene | Effektivitet | Kompetanse | Kapasitet

Å spille inn reklamefilmer er ikke hverdagskost for nordnorske bedrifter, heller ikke i Narvik. I juni lanserte Sommerseth på Facebook en av fire reklamefilmer de har fått laget. Oppmerksomheten har ikke latt vente på seg. Budskapet i filmene setter fokus på Sommerseths kundeløfte og kjerneverdier.

Grunnen til at filmen tok av er flere. Først og fremst er det et godt budskap, lett å like samtidig som nesten alle som er med i filmene er lokale. (kortreiste).Det betyr igjen at det er lett å dele med andre. Første film har sprengt våre forventninger og vel så det.

De første fem dagene hadde filmen en rekkevidde på 25.928 personer. 12.585 personer så hele eller deler av filmen, 866  likes i tillegg til at 68 stk har delt filmen. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.