«Pop Up Vannland» fra Biltema

Arbeid av Breakfast

Oppfølgeren til suksessen «Tarp Surf by Biltema» endte opp med over 8000 liter vann og tjue barn med ubegrenset tilgang til badeleker.

Som en av landets største merkevarer og varehuskjeder har Biltema et imponerende vareutvalg. Foruten ren digital innsikt og fortløpende rådgivning og produksjon for kunden, så har vi laget en sommerfilm for varehuskjeden, sier Ole Eliassen, rådgiver i Breakfast.  

– På kort sikt vise sesongens produktutvalg, på lang sikt vil vi bevise at det nærmest er ubegrensede muligheter med Biltemas enorme vareutvalg, avslutter han. 

– For å vise de endeløse mulighetene som finnes i vareutvalget til Biltema så har vi denne gangen gitt en gjeng barn ubegreset tilgang til vann og vannleker, sier Christian Braathen, kreativ leder i Breakfast.  

– Her får publikum se både konkrete produkter og DIY-løsninger. Med denne filmen vil vi spre inspirasjon og glede gjennom sommeren. Man kan kjøpe en fiks ferdig vannsklie på 5 meter eller man kan lage en 10x14 meter slip’n’slide av et par pressenninger og litt vann. Hvor kult er ikke det?  

Slo-mo og GoPro

– Filmen er dessuten nesten en ren slow motion film, med unntak av et par GoPro shots. Det er ikke hver dag vi filmer med Phantom Miro så dette ble en fet dag får både store og små, avslutter Braathen. 

Produksjonen er gjennomført i samarbeid med det nyopstartede produksjonsselskapet Evensen Pictures. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.