Talkmore tester seg selv

Arbeid av SMFB

Lavprisselskapet Talkmore tar opp kampen om mobilkundene med litt hjelp fra to mekaniske ansatte.

Talkmore opplever allerede stor kundetilgang med lave priser og enkle abonnementer. For å bite fra seg ytterligere lanserer de nå et nytt kommunikasjonskonsept for å øke kjennskapen i markedet. 

– Talkmore har vokst sakte men sikkert de siste årene med lave priser og fornøyde kunder, men kjennskapen vår totalt sett har vært for lav, sier leder salg og marketing i Talkmore, Christian Aarset.  

– Nå ønsker vi flere kunder og da må vi bli tydeligere i markedet. Men i dagens landskap nytter det ikke å bare rope høyt at vi er billige, vi er nødt til å skille oss ut, sier Aarset.

Roboter på jobben

I Talkmore sitt nye konsept blir vi kjent med to innleide test-roboter som er ansatt for å sette abonnementene på prøve. 

– For å vise verden at vi jobber hardt for å holde prisene nede, ønsket vi å kjøre jevnlige tester av tjenestene vi tilbyr for å vise at de er billige, sier Aarset. 

– Vi fant to som var perfekte for jobben, med stor arbeidskapasitet og gode holdninger som har glidd fint inn i miljøet på jobben.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.