Talkmore opplever allerede stor kundetilgang med lave priser og enkle abonnementer. For å bite fra seg ytterligere lanserer de nå et nytt kommunikasjonskonsept for å øke kjennskapen i markedet.
– Talkmore har vokst sakte men sikkert de siste årene med lave priser og fornøyde kunder, men kjennskapen vår totalt sett har vært for lav, sier leder salg og marketing i Talkmore, Christian Aarset.
– Nå ønsker vi flere kunder og da må vi bli tydeligere i markedet. Men i dagens landskap nytter det ikke å bare rope høyt at vi er billige, vi er nødt til å skille oss ut, sier Aarset.
Roboter på jobben
I Talkmore sitt nye konsept blir vi kjent med to innleide test-roboter som er ansatt for å sette abonnementene på prøve.
– For å vise verden at vi jobber hardt for å holde prisene nede, ønsket vi å kjøre jevnlige tester av tjenestene vi tilbyr for å vise at de er billige, sier Aarset.
– Vi fant to som var perfekte for jobben, med stor arbeidskapasitet og gode holdninger som har glidd fint inn i miljøet på jobben.