Arbeider DNB med mini-reality Trappesnekker Magne Hansen (58) synes norsk ungdom er late og bortskjemte. Derfor tenkte DNB å la ham få prøve seg selv. TRY for DNB, 08.september, 2015 Aktuelt byrå TRY Involverte byråer TRY Mexiko Media Filmproduksjon Andre involverte Egil Pay Kreatør Lars Joachim Grimstad Kreativ leder og kreatør Finn Knudsen Kreatør Eirik Sørensen Kreatør Vis mer + Utmerkelser Gullblyanten 2015 Sosiale medier Besøk nettsted → Ett par sko for hver trafikkdrepte Arbeider • JCP PRAD for Volvo Cars Norge / Trygg Trafikk TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Innvendig kollektivreklame sendte nytt norsk band til himmels på en snau uke Arbeider • Publicis Kitchen for JCDecaux Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Arbeider • Morgenstern Dystopisk musikkvideo fra OCFB Nyheter • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Se flere artikler og arbeider