Litt over gjennomsnittet interessert i kylling

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

I de nye promofilmene fra Kitchen og Fantefilm kommer MENY med en god nyhet til alle kylling-elskere.

Som første dagligvarekjede har MENY lansert en ny og bedre kylling, helt uten narasin og antibiotika. 

I den forbindelse har Kitchen laget to filmer hvor man møter forskjellige personer som er lidenskapelig opptatt av kylling. 

– Vi ønsket å lage historier som fokusere på de som elsker kylling fremfor å lage tradisjonelle oppskriftsfilmer. Derfor dro vi hjem til Frank og Stine som forteller om sine favoritter, sier teamet May Linn Michaelsen og Melissa Kristiansen.

Opptakene gikk rolig for seg til tross for at vi hadde selveste MMA-utøveren Jack «The Joker» Hermansson som Stines motstander. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.