Ny REMA 1000-lansering

Arbeid av McCann Oslo

REMA 1000 lanserer nok en kampanje signert McCann. Denne gangen er det småbarnsforeldre som blir minnet om at «Det enkle er ofte det beste».

I samarbeid med Scandinavian Design Group har REMA 1000 utviklet en ny serie barneprodukter helt uten palmeolje, parfyme, allergener og parabener. SDG har stått for både navn, identitet og pakningsdesign, og nå har altså McCann laget lanseringskampanjen som forteller at Lev Vel-serien er bra for både poden og kloden. 

– REMA 1000 skal gi folk en enklere hverdag, og ingen trenger det mer enn nettopp nybakte foreldre, uttaler Stein Simonsen i McCann. 

– Småbarnsforeldre finleser både bøker, blader og blogger i jakt på de beste løsningene for sine små prinser og prinsesser. Vi regner med at de har litt selvironi, og håper de liker budskapet om en enklere måte å velge det beste for de minste, fullfører Torstein Greni

Kreativ leder-duoen har klekket ut også denne siste reklamefilmen for REMA 1000. De har til og med valgt å samarbeide med samme regissør som sist; Henrik Sander fra Motion Blur. Kampanjen består dessuten av produktfilmer, annonser, bannere, søk og butikkmateriell. Samt innholdsmarkedsføring i samarbeid med VGs nye seksjon «Familieliv». 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.