Enklere julestri med REMA

Arbeid av McCann Oslo

Siden REMA 1000 begynte å handle hos McCann Oslo før sommeren, har det kommet stadig nye kampanjer med enkelhet som tema.

Nå er to nye salgsfilmer på lufta fra kunden og byråkonstellasjonen som akkurat hentet hjem bronse i Epica for filmen «Urban Farmer». Og det enkle er fremdeles det beste, ikke minst for alle de som i tida framover vil være travelt opptatt med juleforberedelser. Siden julestria er akkurat dét, altså stri, er det ofte best med enkle hverdagsmiddager, noe REMA 1000 minner om og viser eksempler på i de to filmene. 

Begge tar for seg situasjoner hvor noen har lagt lista litt høyt og gitt seg inn på prosjekter som gjør at det blir lite tid igjen til å lage avanserte middagsretter. 

– Vi er redd noen kan komme til å kjenne seg litt igjen, både når det gjelder strev med kalendergaver og ambisiøse byggeprosjekter med pepperkakedeig, sier kreatørteamet i McCann Oslo, Torstein Greni og Stein Simonsen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.