Med hjertet i halsen

Ny film fra spillselskapet ComeOn!

67417 4e7c0 original

– I september lanserte vi den første filmen i det nye kommunikasjonskonseptet for ComeOn! i Norge. Målet med konseptet var å knytte budskapet tett sammen med varemerket ComeOn! og å få forbruker til å ta stilling til den følelsen man har i det man skal ta ett valg, sier konsulent Charlotte Mjaaseth i Schjærven Reklamebyrå.

– I film nummer to, «Heartbeat» tar vi konseptet et skritt videre: Vi beveger oss inn i enkeltsituasjoner og enkeltskjebner hvor denne «ComeOn!»-stemmen manifesterer seg. Denne gangen er det en nervøs komiker som prøver å overbevise seg selv om å ta skrittet opp på den store scenen for første gang En følelse vi alle kan kjenne oss igjen i, gamblere eller ikke: Skal jeg gjøre det eller ikke?

– For det skjer ikke noe med mindre vi gjør noe: Tar et valg og satser.

Den største utfordreren

– Vi har tatt øyeblikket, akkurat slik som vi planla. For ComeOn! sin del, som er den største utfordreren på markedet, har det vært viktig å differensiere seg fra konkurrentene i markedet, gjøre noe som står ut og som oppleves annerledes.

Så lang har vi klart det, folk kjenner seg igjen og liker det de ser. Nå tar vi konseptet enda et hakk videre og viser at vi er her for at folk skal finne den lille stemmen i seg, gjøre det lille hoppet som utløser spenningen og adrenalinet.

En stemme du kanskje hadde glemt at du hadde, sier Stian Røsvik Bjørstad, Country Manager, ComeOn! Norge.