Telenor følger opp Epica-gullet

Arbeid av TRY

Mandag ble det klart at Telenors reklamefilm «Ung Kjærlighet» vant gull i Epica, i dag slippes oppfølgerkampanjen.

– De første filmene med denne gjengen har blitt svært godt mottatt i markedet og skapt gode resultater på Telenors målskive for kommunikasjon. Vi utfordret derfor byrået vårt og ba om en oppfølger-kampanje der vi følger de samme karakterene videre, samtidig som vi på en sympatisk måte ønsket å få frem at det faktisk er en forskjell mellom mobilselskaper , uttaler Karianne Salicath, Dep. Manager Advertising & Media i Telenor. 

– Også denne gangen er historiene bygget omkring Telenors dekning, raske nett og 4G-utbygging, og hvordan den nye mobile hverdagen endrer historien, sier Gro Haugen, Senior Advertising Manager i Telenor. 

Det er som vanlig Try reklamebyrå som står bak kampanjen. Filmene er produsert av Motion Blur ved produsent Espen Horn og Harald Zwart på regi.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.