Volkswagen med ny, norsk reklamefilm

Arbeid av TRY

Ladbare hybrider er et av satsningsområdene til Volkswagen. I disse dager har en ny reklamefilm premiere.

– Vi ønsket å få frem valgfriheten de ladbare hybridene gir. Du kan selv velge kjøremodus, for eksempel 100 prosent elektrisk til jobb i hverdagen, vanlig hybrid på langtur eller såkalt GTE-modus når du vil ha en ekstra sportslig opplevelse, sier kreativ leder i Try, Øystein Halvorsen.

– Vi har stor tro på at de ladbare hybrider kommer til å ta store markedsandeler. Derfor er det viktig for oss å posisjonere oss godt innen denne kategorien. Denne filmen er den første av flere aktiviteter vi kommer til å kjøre for å støtte opp om lanseringen av Passat GTE, sier Markedssjef Tor Anton R. Bjørge.

Filmen er produsert av Pravda med Mikkel Sandemose på regi.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.