Stresser ned i Danmark

Arbeid av Dinamo

Ny Visit Denmark-kampanje skal hjelpe kjent nordmann med å stresse ned.

Dinamo og Visit Denmark har i over 19 år jobbet tett sammen for å få nordmenn til å synes det er deilig å være norsk i Danmark. I årets kampanjefilmer fokuserer på at også en kjent nordmann kan stresse ned i nabolandet. 

Kampanjefilmen spres digitalt, med hovedvekt på Youtube , Google og Facebook i perioden 04. mars til 30. juni. Målet for kampanjen er å skape reiselyst og preferanse for Danmark som feriemål, i tillegg til konverteringer for hver av de 13 partnerene som utgjør Visit Denmark

– Med årets kampanje ønsker vi å nå voksne par, og venner på ferie uten barn, derfor ønsket vi å fokusere på nettopp det å stresse ned i Danmark. Vi er veldig godt fornøyde med konsept og kampanjefilmene. Ved å bruke en over gjennomsnittlig stresset og angstfylt skikkelse som nettopp denne kjente nordmannen får man frem budskapet på en morsom og appellerende måte, sier turistsjef Vidar Mørch i Visit Denmark.

På tide med en velfortjent ferie

Det er det kreative teamet Mattis Bentzen og Morten Andresen i Dinamo som står for konsept og idé, og The Directory som står for produksjon, med Steinar Borge på regi.

– Det er alltid deilig å være norsk i Danmark, men for noen er det nok ekstra deilig å kunne senke skuldrene, stresse ned og nyte livet. Det finnes en nordmann som i over 100 år har slitt med angst og usikkerhet, og vi tenkte det var på tide at han fikk nyte en velfortjent ferie i Danmark. Derfor tok vi ham med og lot ham oppleve det beste og meste av det Danmark har å by på, sier Morten Andresen i Dinamo.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.