Gjør dårlig tid til god tid

Arbeid av Circus Reklamebyrå

Hoff har valgt Circus Reklamebyrå som ny samarbeidspartner, og lanserer i disse
 dager en helt ny profilfilm for Hoff Opphøgde potteter.

Det nye konseptet er tuftet på helt nye strategiske tanker, så dermed må Høggerń og Vasselina nå gi stafettpinnen videre til småbarnsfamilier med dårlig tid i en travel hverdag. 

Norske poteter er sunt og godt middagstilbehør i hverdagen, men det tar jo en hel halvtime å koke poteter. Så har du dårlig tid, kan det være smart å bytte ut koke-potetene med Opphøgde potteter. Sannsynligvis blir stemningen i familien minst like god med den avgjørelsen. 

– De fleste forbinder pommes frites med pølser og usunt tilbehør. Men Opphøgde potteter sammen med for eksempel fisk og grønnsaker gir en både rask og god middag uttaler Kjetil Veen, Markedssjef i Hoff. Og for at du skal få enda bedre samvittighet når du spiser dette i hverdagen, er det greit å vite at Opphøgde potteter er laget av hele 93 prosent norske poteter og kun 7 prosent rapsolje. 

– Vi håper og tror på stor gjenkjennelse i målgruppen. Drømmen hadde jo vært at alle som har dårlig tid gjør den til god tid, med Opphøgde potteter. Det har i hvertfall blitt slik hjemme hos alle involverte i prosjektet, ler Cathrine Svebakken Halvorsen, kategorisjef for dagligvare hos Hoff. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.