Experts prisrobot kutter prisene

Arbeid av Empefire

Empefire har utviklet et konsept for Expert hvor ny teknologi spiller hovedrollen.

Det er en kjent sak at mange starter kjøpsprosessen på nettet og at mange ender opp i fysisk butikk når selve kjøpet skal gjøres. Varen er den samme, men butikkprisene har stort sett vært høyere. For å gjøre noe med dette har Expert utviklet en prisrobot som hele tiden følger med på prisene i markedet, og sørger for at kundene fra nå av alltid får samme lave pris på nett og i butikk. Gjennom digitale prisskilt i de fysiske butikkene, trenger ikke kundene lenger å bekymre seg over hvor i Norge det er billigst å handle elektronikk. 

– De fleste kundene er innom mange nettsteder og prisguider i løpet av en kjøpsprosess. Med det nye konseptet ønsker Expert virkelig å posisjonere seg som den beste på pris, uansett hvordan kundene velger å handle, sier Johanna Nordberg-Aas, nordisk rådgiver for Expert/Power.  

Lanseringen er en del av en ny nordisk kommunikasjonsplattform for merkevarene Expert og Power (Danmark og Finland). Den nye plattformen har som mål å ikke kun snakke om de lave prisene, men også vise hvordan merkevaren hele tiden arbeider for at kundene skal oppleve Expert som relevante gjennom hele kjøpsprosessen. I tillegg fokuserer vi i større grad på selve opplevelsen rundt ny teknologi, som blir en stadig viktigere del av folks liv og hverdag, fortsetter hun.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.