Fikk jobb med verdens korteste pitch

Westerdølen Julia Baulin pitchet seg selv på et visittkort og fikk jobb hos Dinamo.

75394 bba42 original
75484 85299 original
75487 32be5 original
75490 6e263 original
75493 35cc6 original
Vinnerarbeidet.

På karrieredagen Til Westerdals Oslo ACT møter studentene potensielle arbeidsgivere fra ulike bransjer. Over 50 bedrifter kjemper om studentenes oppmerksomhet. For å vinne kampen arrangerte Dinamo Verdens korteste pitch. En konkurranse hvor studentene kunne pitche seg selv på et visittkort og slik vinne lønnet engasjement hos Dinamo.

Studentene måtte velge å pitche til kun én av fagavdelingene hos Dinamo. Redaksjon, Reklame, Digital, Design eller PR. Slik ble studentene nødt til å demonstrere kreativitet og i tillegg reflektere over hva de ønsker å jobbe med. De ble også kjent med Dinamos fagområder.

Ifølge byrået var konkurransen en braksuksess.

– Dinamo fikk mest oppmerksomhet og oppslutning av alle stands. Til tross for at andre fristet med håndbrygget kaffe, VR, heliumballonger, sukkervarer og Pola-brus. Studentene tok oppgaven på alvor, konsulterte fagrepresentantene fra Dinamo og brukte god tid. Til tider var engasjementet og pågangen så stor at flere tok i bruk nabostands for å delta, forteller byrået.

Resultatet ble 89 kreative visittkort. Etter flere runders juryering, vant til slutt Julia Baulin, som nå går i andreklasse på Grafisk Design.

– Dette er utrolig gøy! Jeg gleder meg til å lære mye nytt og bli kjent med menneskene hos Dinamo, sier Julia Baulin.


Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS