Gjorde det selv for Biltema

Arbeid av Breakfast

Ny kampanje fra Breakfast demonstrerer at Biltema har alt man trenger for sesongens små og store prosjekter.

Breakfast har over lengre tid jobbet med Biltema for å hjelpe dem med å nå ut til nye målgrupper. Grunntanken er hele tiden basert på deres slagord «Mye mer enn bare bil», men også det faktum at Biltema har alt man trenger for sesongens små og store prosjekter. Tidligere har man laget alt fra pop-up vannparker til en kunstig måne og en surfebølge på land. Denne gang ble det skapt mer naturlige og hverdagslige settinger.

Breakfast bygget selv åtte inspirerende miljøer, alle bygget fra bunn av, kun med produkter fra Biltemas varehus. Ikke bare en utfordrende og spennende måte å jobbe på, men også en kostnadseffektiv metode å bevise hva Biltema virkelig er. Det ble benyttet over 600 produkter, og resultatet ble bilder som benyttes som annonser i interiørmagasiner, inspirasjonssider på nett og innhold i sosiale medier. Alt skreddersydd og tilpasset forskjellige målgrupper. Bildene brukes i alle land Biltema er representert. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.