Perfekt grillfisk i sosiale medier

Arbeid av Patchwork Norway AS

Lofoten har utviklet sommerens mest perfekte grillfisk. Patchwork har produsert video og bilder til kampanjen som nå går live i sosiale medier.

Lofoten har i samarbeid med TV-kokken Øyvind Hjelle utviklet sommerens mest perfekte grillfisk. Mange tror det er vanskelig å grille fisk, men Lofoten ville vise hvor enkelt det kan gjøres både ved bruk av sesongens produkter, og produkter som selges i butikkene hele året. 

Sosiale medier-byrået Patchwork har produsert video og bilder til kampanjen som nå går live i sosiale medier. Her får man enkle tips og mye inspirasjon. Lofotens markedssjef Camilla Beck Sætre sier:

– Vi ønsket å promotere kampanjen i sosiale medier, og valgte å produsere video spesielt tilpasset dette mediet. Vi har erfaring med at sosiale medier er en svært kostnadseffektiv kanal der du kan kommunisere direkte til målgruppen, og at film produsert spesielt for sosiale medier fungerer bedre enn reklamefilm produsert for TV publisert i sosiale medier. 

– Vårt mål med kampanjen er å vise hvor enkelt man kan lage god fisk på grillen, enten man velger våre sommerprodukter der du får alt du trenger i en pakke, eller om du vil lage din egen rett ved bruk av produktene vi selger hele året, sier Beck Sætre.

Patchworks leder, Merethe Nyvold Johannessen er veldig engasjert i Lofotens kampanjer.

– Det er lett å skape godt og troverdig innhold når produktene er så gode og av en så høy kvalitet. Vi har god erfaring med retail-kampanjer der kommunikasjon i sosiale medier viser økt salg i butikk. Vi håper og tror at flere vil bytte ut kjøtt med fisk fra Lofoten på grillen denne sommeren.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.