«Tenk hvordan alt det som kommer ned kan ta deg opp … »

Arbeid av MK Norway

Ny reklamefilm for Norges mest solgte ladbare hybrid.

Vannet spiller hovedrollen i den nye reklamefilmen om Mitsubishi Outlander PHEV. Dette er den sjette reklamefilmen MK Norway har utviklet på Mitsubishi sitt «You Drive»-konsept. 

Norsk natur, vårløsning, store vannmengder og Mitsubishi Outlander PHEV Ladbar Hybrid hører naturlig sammen. Dette er de bærende elementene i den nye reklamefilmen om Norges mest solgte ladbare hybrid

– Det snakkes mye om «den perfekte bilen for norske forhold». Med Mitsubishi Outlander PHEV stemmer det både med hensyn til kjøreopplevelser, forbruk og miljø. Her får du en ladbar hybrid og 4WD SUV, i en og samme bil. Det er bakgrunnen for både de kreative grepene i filmen og at jeg selv nå har kjøpt bilen, sier Doffen Trellevik, kreativ leder i MK Norway.

Med en Mitsubishi Outlander PHEV ladbar hybrid kjører du nemlig mer på ren energi og sparer både drivstoff og miljø. Du kan lade bilen hjemme og alltid starte turen med fullt batteri. 

– Vi kan tillate oss å være episke og filosofiske når vi snakker om denne salgssuksessen til Mitsubishi. Det er ikke tilfeldig at Mitsubishi Outlander PHEV er Norges mest solgte ladbare hybrid, avslutter Einar Rustad Nilssen, Account Director i MK Norway.

Filmen er produsert av Tangrystan og regissert av Pekka Hara, med Anders Flatland på foto.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.