Utseende i bøtter og spann

Arbeid av Futatsu Industries

Markedet for utendørsmaling er i stor grad preget av mas om regn og ekstremvær. Dette ønsket Fargerike og Baron Ultra å gjøre noe med.

– Det er en kjent sak at det hovedsakelig er menn som står for innkjøp av utendørsmaling. Vi har derfor latt oss inspirere av typiske ølreklamer, og forteller her en historie som kanskje er noe friskere enn hva man er vant til i denne kategorien, forteller markedssjef i Fargerike, Kristian Sørli.

– Siden de fleste andre aktører innen maling stort sett snakker om været, ønsket vi å finne en helt annen vinkling. Baron Ultra er en maling som gir huset ditt et flott og varig utseende, så da valgte vi å snakke om nettopp det. For at utseendet faktisk teller, er det vel ingen som er i tvil om. 

Det er Futatsu Industries som har stått for idé, mens Gaute Hesthagen hos Fantefilm har hatt regi.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.