Er du Norges raskeste knappetrykker?

Arbeid av Superblaise

9. august startet kampanjen «Hele Norges Knapp» på Egertorget, BankAxepts første store merkevarekampanje. Det er kommunikasjonsbyrået Superblaise som står bak.

Bakgrunnen for kampanjen er at BankAxept skal lansere betalingsløsninger for nett, mobil og kontaktløs. Ved å styrke merkevaren mot sluttbruker, retter BankAxept seg mot et moderne betalingsmarked hvor vi i større grad vil velge betalingsløsning selv. Hele Norges knapp-kampanjen viser at BankAxept skal fortsette å være hele Norges betalingssystem også i fremtiden og er en strategisk tilnærming som formidler tjenestens kjernefunksjoner: Enkelt, raskt og sikkert.

Et team bestående av fire unge personer skal reise rundt i flere av Norges største byer med en Airstream-tilhenger og en knapp for å finne landets dyktigste knappetrykkere. 

Reell og virtuell konkurranse

Å bruke BankAxept er like enkelt som å trykke på en knapp. Kampanjekonkurransen går derfor ut på å trykke så mange ganger man kan på knappen i løpet av 30 sekunder. For alle som ikke har mulighet til å møte patruljen på turné, finnes knappen også som mobilspill på nett. Alle som deltar er med å kjempe om de tre gjeveste premiene: tur i jagerfly, reise til Svalbard og Smart Home-oppgraderinger av hjemmet. I tillegg deles det ut 300 kinobilletter, haugevis av yoyo-er, og en hel del heder og ære.

I både Oslo og Tønsberg har deltakere vist utrolig engasjement, styrke og utholdenhet. Nåværende high score holdes av osloborger Anders, med hele 424 klikk på 30 sekunder! Og bare nett er det allerede klikket over 110.000 ganger på knappen! Nå gjenstår to uker med reising og intens knappetrykking. 

– Det er utrolig gøy å stå på stand og se hvor engasjerte folk blir. Mange stopper opp og vil prøve seg, og blir så bestemte på å slå egen rekord, samt teste ulike teknikker, forteller Anette Drange som er eventansvarlig i knappe-teamet. 

– Det er generelt veldig god stemning og vi gleder oss veldig til å se hva resten av landet har å by på, fortsetter hun. 

På norgesturné

Turnéen fortsetter fra Egertorget og Tønsberg, mot Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim, før knappen returnerer til Oslo igjen. Hele kampanjen dekkes på Facebook og Instagram  hvor teamet oppdaterer med statuser, bilder og videoer fra turnélivet. 

Følg med på www.facebook.com/helenorgesknapp, eller prøv deg som knappetrykker ved å besøke BankAxept-teamet på stand eller klikke deg inn på www.helenorgesknapp.no på mobilen. Måtte den beste knappetrykker vinne!


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.