På tide med en kaffepause

Arbeid av SMFB

Circle K følger opp navnebyttet med en kampanje om å verne om kaffepausen.

I kjølvannet av navnebyttet fra Statoil Fuel & Retail går Circle K på lufta med en viktig melding: Ta kaffepausen i tide. For det er jo slik at mange mennesker utsetter kaffepausen for lenge, med de konsekvensene som følger.

– Med smaksrik kaffe og et nytt sortiment av bakevarer, er innholdet til kaffepausen blitt enda bedre på Circle K. Det vil bidra til å gjøre Circle K til en foretrukken destinasjon for kaffepausen som vi vet er så viktig for folk, sier Ingrid Amundsen, som er Senior Director Brand & Convenience Marketing i Circle K.

Dette er en europeisk kampanje som går først ut i Norge og Sverige. Det er SMFB som står bak kampanjen som går på TV, radio, online video, sosiale medier og utendørs.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.