På lag med nabolaget

Arbeid av Geelmuyden Kiese

Aker Brygge vil skape «sambygdinger» ved å gi dem det beste fra brygga rett i mobilen.

Den lille bydelen ved fjorden er hjemmet eller arbeidsplassen til nesten 10.000 mennesker, en stor gruppe potensielt faste kunder – og gode ambassadører – for de lokale butikkene og restaurantene i området.

I samarbeid med Geelmuyden Kiese har Aker Brygge derfor relansert Din Aker Brygge-appen, med mål om å skape en communityfølelse i nabolaget.

Applikasjonens nye «Fast Track»-funksjon lar deg kjøpe mat, drikke, blomster og andre på-farten-produkter rett i mobilen, mens «Concierge» inviterer deg til å starte personlige chattesamtaler med butikkene, restaurantene og andre aktører på brygga.

Og kan ikke bedriftene svare, oppfordres du til å spørre bryggas nye, ekte concierge: Arnfinn Fagermo. Både i mobilen og fra hans Concierge-kontor på brygga, kan du be altmuligmannen med 25 års fartstid i nabolaget om hjelp til hva som helst. Frem til slutten av november vil det dessuten være mulig å ønske seg hva som helst av Arnfinn, ved å legge inn et «Drømmeønske» i appen.

– Målet er å skape den beste nabolagskommunikasjonen på markedet. For oss på brygga er dette et av de mest ambisiøse utviklingsprosjektene på mange år, uttaler destinasjonssjef på Aker Brygge, Thomas Nygård.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.