DDB og McDonald’s tar burger’n til nye høyder

Det siste tilskuddet i det store universet av gourmetburgere kommer fra McDonald’s og har fått navnet Homestyle.

86144 18197 original
«Homestyle Classic»
86145 c4379 original
«Homestyle Glaze»
86146 1e2db original
«Homestyle Juicy»

Det siste tilskuddet i det store universet av gourmetburgere kommer fra McDonald’s og har fått navnet «Homestyle».

Det er lansert tre burgere i år, og alle har fått hver sin høytflyvende tv-reklame. Filmene er laget av DDB i samarbeid med Willy Nikkers

Filmene er en del av en større kampanje for å lansere konseptet «Homestyle», en serie helt nye gourmet-hamburgere med ekstra fokus på gode råvarer og nye smaker.

– Dette er en nyhet først og fremst for sansene, noe vi har prøvd å skildre ved å se for oss hva sansene hadde respondert på denne nyheten, hadde de kunnet verbalisere seg eller på annet vis kommunisere, forteller kreativt team i DDB, Kenneth Lamond og Even Moseng.

«Homestyle Classic»

«Homestyle Glaze»

«Homestyle Juicy»