Talkmore gjør sin vri på FM-slukkingen

Arbeid av TRY

TRY følger opp Talkmore-debuten med en film der tematikken er overgangen til DAB og streaming.

For noen måneder siden lanserte TRY og Talkmore sitt nye reklamekonsept: «Det koster så lite, men kan bety så mye». Nå er oppfølgerfilmen klar, og denne gangen er det overgangen til DAB og streaming som er tema. Håpet er at denne filmen også skal røre folk.

– Den forrige filmen, med datteren som flytter hjemmefra, fikk en fantastisk mottakelse fra kundene. Det var rørende å lese alle kommentarene på våre Facebook-sider. Her var det til og med foreldre og utflyttede barn som kom med kjærlighetserklæringer til hverandre i kommentarfeltene, sier markedsjef i Talkmore, Christine Henriksen Aanestad.

Også internasjonalt har «Rotete datter» fått mye oppmerksomhet hvor den blant annet ble «Editor’s pick» på Creativity. Den har av en eller annen grunn også slått ekstra godt an i Asia, hvor den deles hyppig av bloggere på ulike nettsider. 

Filmen «Bestemors radio» har premiere på TV i disse dager og er produsert av Fantefilm med Marius Holst på regi. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.