God smak med god samvittighet

Det nye kampanjekonseptet til den økologiske matleverandøren Kolonihagen portretterer de sterke ildsjelene de samarbeider med til daglig.

I over 10 år har Kolonihagen levert økologiske og smakfulle råvarer. På denne reisen har det også blitt startet et eget bakeri, en restaurant og et bryggeri. Kolonihagen er et mat- og kompetansehus, og i dag brukes den kunnskapen og gleden til å utvikle egne produktserier i tillegg.

– Vi velger alltid produkter som er produsert i tråd med naturen, på en bærekraftig og etisk måte. Økologi er vårt minstekrav, men vi strekker oss enda lenger, og stiller enda høyere krav til våre matkasser og produkter. Det gir også den beste smaken, god smak med god samvittighet, sier Jon Frede Engdal, Gründer av Kolonihagen.

– Vi lanserer i disse dager vårt nye kampanjekonsept som portretterer de sterke ildsjelen vi samarbeider med til daglig. Og med en litt skakt blikk. Resultatet er vakre sanne portretter som oppsummerer alt vi står for, sier markedssjef i Kolonihagen, Paul Rigault.

Første film ut viser en av Kolonihagens to eggbønder: Weydahl, som holder til på Østlandsområdet.

Konsept er utviklet på huset i samarbeid med Andreas Skilhagen og Anton Lingaarden.