Unngå ubehagelige overraskelser

Superblaise og Nets har laget en digital opplysningskampanje som forklarer hvordan du unngår ubehagelige overraskelser på beste måte.

– Vi har jo aldri gjort noe som dette før så det er utrolig spennende. Målet er å engasjere, og det er fantastisk å se at det fungerer. Allerede tre dager etter kampanjestart har vi oppnådd veldig god respons, sier Eilin Schjetne, produktdirektør i Nets.

Kampanjen består av filmer, banners, boards og Instagram-konkurranser. Kreativ leder i Superblaise, Joachim Levin, forteller at teamet har tenkt humor fra dag en, og at de er imponert over hvor villige Nets er til å tenke nytt for å oppnå målene sine.

– Vi lever alle med disse tjenestene og kjenner dem godt fra før, derfor er det ekstra gøy å få lov til å utvikle morsomme og engasjerende kampanjeidéer for Nets, sier Levin.

For Nets var det en viktig beslutning å by på seg selv og vise seg fra sin lekne side for å nå frem. Schjetne forteller at de er veldig fornøyde med retningen de har valgt, og at Nets har store ambisjoner for eFaktura og AvtaleGiro fremover.

– Superblaise har utfordret oss til å virkelig engasjere de vi snakker med, og vi kunne ikke vært mer fornøyd med samarbeidet. Dette er bare begynnelsen, nå har vi begitt oss ut på en reise hvor vi kommer til å gi både bankene, kreditorene og brukerne våre mange behagelige overraskelser fremover.