«Voks opp før barna dine»

Arbeid av Morgenstern

Storebrand med ny kampanje for å få nordmenn i gang med Individuell Pensjons-Sparing (IPS).

I dagens Norge er mange voksne flinke til å bevare barnet i seg. Kanskje litt for flinke, noe som gjør at det er lett å glemme at voksenlivet også består av en rekke praktiske & litt kjedelige ting. Som for eksempel pensjon. For å få Norge i gang med Individuell Pensjons-Sparing (IPS) valgte derfor Storebrand å gi ordet til en representant for de som faktisk er unge, og som kanskje bekymrer seg litt for hvordan det skal gå med pappa, når han en dag blir gammel. Resultatet ble en reklamefilm, radiospotter og et tydelig taktisk løp.

Teamet bak kampanjen ønsker å berømme Einar film & Aksel Hennie for et forbilledlig arbeid med barneskuespillere og casting. Radio er laget i samarbeid med Sagveien Resort. Her blir Jon Iver & Torstein også berømmet av teamet for utmerket jobb.

Markedsdirektør i Storebrand, Kathinka Koch Sommerseth, er veldig fornøyd med kampanjen. Hun lar ikke anledningen gå fra seg og oppfordrer herved alle reklamearbeidere til å starte IPS-sparing i Storebrand før nyttår! 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.