Leverpostei til BRUNCH

Arbeid av BRUNCH Oslo

Firemannsbyrået får Stabburet Leverpostei på kundelisten og er klar med første kampanje.

Den ikoniske gule leverposteiboksen har stått stødig på det norske matbordet siden 1949 og årlig spises det over 200 millioner brødskiver med Stabburet Leverpostei. En av grunnene til den tidløse populariteten er det naturlig rike innholdet av jern, som er et viktig næringsstoff som gir overskudd til lek og læring.

I 2014 ble slagordet «Styrke Starter et Sted» og nå spisses kommunikasjonen mot merkets formål, i regi av BRUNCH Oslo.

Et mangfold av styrker

– Jern har lenge kun vært assosiert med å være nødvendig for å vokse seg stor og sterk, og det stemmer at jern er en viktig byggestein for fysisk utvikling. Det kanskje ikke så mange vet er at jern også er viktig for mental utvikling. Til sammen kan dette oversettes med at jern gir styrke til lek og læring, og at det handler vel så mye om egenskaper som selvtillit, fantasi, omsorg, mot og kløkt som å være sterk. Vi hevder naturligvis ikke at man blir fantasifull eller modig av å spise Stabburet Leverpostei, men vi vil bruke vår posisjon til å heie på mangfoldet av styrker som bor i et hvert barn, sier Birte Solvang Hjorth, produktgruppesjef i Orkla Foods Norge.

Gammel regle med ny vri

I den nye filmen, som er produsert av Einar Film med Thomas Hilland på regi, spilles det videre på den gamle barnereglen «En tale for de tykke og de smale». 

– Vi er glade for at Stabburet har gitt lille BRUNCH tilliten til å videreføre en så ikonisk merkevare og vi gleder oss masse til alt vi skal gjøre sammen i årene fremover, sier Markus i BRUNCH. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.