Matbutikken er ikke lenger det den en gang var

Arbeid av Anorak

En ganske annerledes reklamefilm for en matbutikk. Fordi kolonial.no er en ganske annerledes matbutikk.

– På tide å plante et flagg i bakken. Dette er en ganske annerledes reklamefilm for en matbutikk, for vi er en ganske annerledes matbutikk, forteller gründer og markedssjef i kolonial.no, Mats André Kristiansen.

Selskapet, som ble etablert for fire år siden av 10 gründere, har hatt en eventyrlig vekst. I år vil de omsette for over 800 millioner kroner, en dobling fra i fjor. Nå tyr selskapet til TV for å fortelle den norske befolkningen at det finnes en helt ny type matbutikk der ute.

– Det finnes kun én matbutikk i Norge som har priser som lavpris, utvalg som supermarked, som både sparer kunder for tid og penger, og hvor du kan gjøre alt med et tastetrykk fra sofaen, fortsetter Kristiansen.

– Det er veldig spennende å jobbe med en matbutikk som er så fundamentalt annerledes enn andre matbutikker. Dette handler jo ikke bare om kolonial.no, men om at med kolonial.no så har hverdagen vår blitt totalt annerledes. Matbutikken er nå, for første gang i historien, kommet skikkelig på hjemmebane, sier kreativ leder i Anorak, Jens-Petter Aarhus.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.