Nedtelling til Gullblyanten: Kim og John

Kim Follesøy-Thuen og John E. Njoki fra HEISHOLT INC velger, drøfter og kaster glitter på jobber som fortjener det.

Ølbriller er ingen hindring når du skal velge ut jobber som bør få oppmerksomhet i Gullblyanten.

Kim Follesøy-Thuen og John E. Njoki har det siste året jobbet i HEISHOLT INC, hvor de arbeider med kunder som Adams Matkasse, Specsavers og Flybussen. 

Kim en fortid fra GK og G2 GREY i London, mens John har jobbet i blant annet CP+B og Konstellation & Republica i København.

– Vi har prøvd så godt vi kan å trekke frem jobber som andre ikke har nevnt, men som vi mener bør få oppmerksomhet under årets Gullblyant, sier John.

  • «Ingenting var bedre før» for TV 2 av Geelmuyden Kiese med Verdens Sterkeste Mann (radiokampanje)

Hør radiospottene her: «Legevakt», «Kaffe» og «Romantikk».

– Første glitterkast går i retning GK og Kims eks-kollegaer, Morten Andresen og Mattis Bentzen, som har laget et herlig radiokonsept for TV 2 og Farmen: «Ingenting var bedre før» (utenom innsendelser i Print-kategorien, si). Usikker på om det blir metall eller diplom, men vi mener den fortjener oppmerksomhet.

  • «DNB hjelper deg på visning» for DNB-appen Visning av TRY og Apt med Bacon (regi: Kristoffer Borgli)




– Dette er skikkelig gøy. Vi blir aldri lei disse filmene. Selv om vi er uenig i hvilken film/karakter vi liker best, synes vi denne bør kare med seg noe mer enn bare latteren fra oss hver gang vi ser den. 


– I den kommersielle kreative verden trekker man ofte ut sannheter, fordeler og innovasjoner om produktet som salgsargument. Det er ikke så ofte man bruker de til å lage reklamen, men det har Audi og POL gjort. Historien og merkevaren passer som fot i hose!

***

Gullblyanten 2017 går av stabelen 2. mars 2018 på Radisson Blu Plaza i Oslo sentrum.

Øvrige datoer/frister: 

  • Frist for innlevering av arbeider: 25. januar 2018 kl 23.50
  • Juryering: 8. og 9. februar
  • Påmeldingsfrist: 15. februar 2018


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.