Bygger’n valgte HK

Etter å ha vurdert byråer i Oslo og Trondheim har byggevarekjeden «Bygger’n» valgt HK Reklamebyrå som nytt byrå.



Svartøien synes det er det ekstra artig at en nasjonal merkevare velger et byrå i Trondheim.

– Det er en bekreftelse på at vi lykkes med vår strategi om å være førstevalget for merkevarer med base i Midt-Norge, sier Svartøien.

Bygger’n er en av landets største byggevarekjeder og omsatte for 2,2 mrd. kroner i 2006, og består av nærmere hundre byggevarebutikker.

– Bygger’n har valgt fagkunnskap som sin innfallsvinkel i byggevaremarkedet, og det er en klok posisjon som vi skal bidra til å synliggjøre i enda større grad. Før var det «spare penger» som gjaldt for folk som pusser opp hjemme, nå er det «spare tid» og da blir butikkens fagkunnskap enda viktigere, sier Nina Bjørlo, tekstforfatter hos HK Reklamebyrå.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.