Lexus parkerer hos Dinamo

Den japanske luksusbilfabrikanten velger Dinamo som ny samarbeidspartner for kommunikasjonsaktiviteter.

I løpet av de siste to måneder har selskaper som Telenor, Universitetet i Oslo, Skanska Bolig, Røde Kors, PepsiCo og nå også Lexus inngått samarbeidsavtale med Dinamo.
– I møtet med Dinamo opplevde vi et genuint engasjement for bil, og en god tilnærming til en helhetlig forvaltning av merkevaren Lexus, sier Jan Christian Holm, salgs- og markedssjef for Lexus i Norge.

Offensiv satsing
Lexus går inn i et spennende år med lansering av flere nye modeller. Til sommeren lanseres en helt ny utgave av merkets mest solgte hybridmodell, Lexus RX 450h, i tillegg til den helt nye cabrioleten Lexus IS 250C.
– Lexus er en spennende merkevare med stort potensial, og vi gleder oss til å starte arbeidet med å lage en felles plattform for selskapets kommunikasjonsaktiviteter i det norske markedet, sier Tom Ovind, kundeansvarlig rådgiver i Dinamo Reklame.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.