Søker fornøyde kunder

Storebrand er kjent for reklamekonseptet der kjente skuespillere filosoferer om de store spørsmålene. Nå skal selskapets egne kunder forteller om sine opplevelser.

I forbindelse med den nye kampanjen søker selskapet fornøyde kunder med en liten skuespiller i magen. De nye filmene vil bli produsert i samme omgivelser som filmene der skuespillere som Espen Schønberg og Dennis Storhøy opptrer. Som tidligere er det reklamebyrået Spilberg som står bak det nye konseptet.
– Testemonials fra egne kunder er en virkningsfull og troverdig måte å fremme et budskap på. Samtidig viderefører vi den gode posisjonen Storebrand har hatt på TV de siste tre årene, sier Frode Karlberg, kreativ leder i Spilberg reklamebyrå.

Videreføring Via nyhetsbrev og egen hjemmeside søker selskapet å nå fornøyde kunder som har lyst til å fremme et budskap på skjermen, regissert av Hans Petter Moland.
– Det er for så vidt ikke noe nytt å bruke egne kunder som formidlere, men at det er en fornyelse og videreføring av et eksisterende konsept – og i samme stil og ånd, synes vi er spennende, sier leder for Marketing og Innovasjon i Storebrand, Britt Skjeppestad.

Se kampanjesiden på storebrand.no