Tungvektere til cannesdebatten

Toppsjefen for verdens største byrågruppering møter de mektigste kundene i Cannes Lions for å diskutere hvordan økonomien preger bransjen i dag og fremover.



Panelet skal ledes av Sir Martin Sorrell (WPP) og består ellers av Marc Pritchard fra Procter & Gamble, Mary Beth West fra Kraft Foods Inc og Mary Dillion fra McDonald's Corporation (alle med lange og kompliserte titler vi ikke finner god nok grunn til å gjengi her).

– Dette blir en glitrende anledning til å snakke med tre av de mektigste markedsførerne i verden om hvordan de markedsfører selskapene, produktene og tjenestene sine gjennom de vanskelige tidene, sier Sir Martin Sorrell i en kommentar.

The Cannes Debate ble lansert i 2005. Det er en paneldebatt mellom «de mest innflytelsesrike menneskene i bransjen» (er det bare i nedgangstider at dette er kundene, mon tro?). Årets debatt foregår fredag 26. juni på festivalpallaset i Cannes.