Cappelen Damm til Grey Oslo

Avdeling for massemarked i Cappelen Damm har nylig valgt Grey Oslo som reklamebyrå.



Cappelen Damm AS omfatter bokhandel, bokklubber, distribusjon og forlagsvirksomhet innenfor et bredt utvalg titler i alle sjangrer, både på papir og i elektronisk form.

Forlaget utgir mer enn 1000 nye titler hvert år – fra norsk og oversatt skjønnlitteratur, barne- og ungdomsbøker, dokumentar- og faktalitteratur, bøker og læremidler for skole og høyere utdanning – til magasiner, kart og spill.

– Dette gleder vi oss til, sier Greys daglige leder Øivind Breen.

– Bøker er et underholdnings- og kulturprodukt som engasjerer utrolig mange nordmenn. Oppgavene vi ser fram mot er både taktiske, og aktiviteter for å styrke merkevarene som distribueres i dagligvarehandelen eller via nettet.

Salgs- og markedsdirektør Morten Flatland i Cappelen Damm er full av godord om byrået.
– Vi valgte Grey på bakgrunn av deres relevante kompetanse, sterke kreative team, grad av engasjement og gode kjemi. Vi har forventninger om å være en klar markedsleder også i fremtiden og tror at valget av Grey vil bidra til å nå dette ambisiøse målet.

Teamet som skal betjene Cappelen Damm er Konsulent Henrik Aase, strategisk rådgiver Øivind Breen, prosjektleder Mona Kirkenær, tekstforfatter Sverre Hytten og AD Tom Nissen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.