Imponerende krøtter

Sølvtaggen går nok en gang til Jimmy Royal og Litago. Denne gangen for august måned.

8838 61970 original

Ku-Kunst fra Litago er en løsning som inviterer ku-kunstnere til å lage sin egen Litago ku, gjennom et rikt pensel- og maleskrin. Er du flink og sanker nok stemmer får du en ekte utgave i vinyl som kan pryde og glede hus og hjerterom.

– Det er forskjell på enkel og lett, og ku-kunst er en relativt ukomplisert ide, forsøkt utallige ganger av ulike merkevarer og produkter. Dette krever mye av utføringen for at det skal virke både ferskt og fantasifullt. Løsningen leverer gjennomført på detaljene, beriker på elementer en ikke viste kunne underholde og forenkler med noen triks som gjør ku-friminuttet svært festlig, kommenterer juryformann i Sølvtaggen, Helge Tennø.

I motsetning til forrige måneds vinner (VisitDenmark) holder teamet fra Jimmy Royal seg unna alkohol i arbeidstiden. I stedet skåler de i «deilig, deilig ku-melk fra Litago», hevder de.
– Skålen rettes til Kristian Lyse hos TINE og gjengen i DIST for et knirkefritt samarbeid. Effekten av denne kampanjen nådde akkurat det vi turte drømme om og vi gleder oss allerede til mer moro og flere mø-ter med kuer, sier Håvard Stranden, partner og HMS-ansvarlig i Jimmy Royal.

2. plass til digital valgvinner . Nest best i august var Arbeiderpartiets valgløsning «Hva er viktig for deg?» av Try/Apt.

3. plass går til nettsiden for Anti Sweden, laget av Anti, mens Mediafront og Fisherman's friend får «Hederlig omtale» og 4. plass for sin «Slapp off challenge». Siste poeng og 5. plass går til Volkswagen og «Forspranget ligger i teknikken», laget av Bates.

Teamet bak månedens vinner bestod av:
Jimmy Royal: Sandro Kvernmo, Håvard Stranden, Alexander Bech, Mona Jensen og Lars Hafstad. Dist: Morten Isachsen, Eirik Sørensen, Finn Knudsen og Martine Kveim.