OSL mot nye høyder med Dinamo

Oslo Lufthavn (OSL) valgte Dinamo som partner på reklame og kommunikasjon for de neste tre årene.

13297 6469c original

Kontrakten, som er en av kommunikasjonshusets største, omfatter blant annet strategisk rådgivning, utvikling og vedlikehold av merkevaren OSL, samt utvikling og gjennomføring av kampanjer.

Etter en omfattende konkurranse mellom flere av de ledende byråene i Norge signerte Oslo Lufthavn rammeavtalen på tre år med kommunikasjonshuset Dinamo.

Innsikt og forståelse
– Dinamo viste god innsikt og hadde en meget god forståelse av de utfordringene vi står overfor. De hadde spennende tanker rundt både ekstern og intern kommunikasjon for OSL, sier Espen Ettre, direktør for Eiendom og Kommersiell Utvikling.

– Dette er en svært spennende utfordring. OSL byr på unike problemstillinger, men vi er overbevist om at vi i felleskap skal løse på dem på en god måte, sier Christin Utigard, kundeansvarlig for OSL i Dinamo.

Dinamo forsterker også sitt digitale lag. Sist om bord er Maria Aas Eng som har bakgrunn fra rådgivning og ledelse i digitale selskap innen e-handel, digital medierådgivning, søkeordsmarkedsføring og sosiale medier. Kjerneteamet på OSL er sikre på at dette og andre digitale forsterkninger vil gagne hele Dinamohuset.

Himmelsk potensial
– I løpet av anbudsprosessen ble potensialet til OSL veldig tydelig for oss. Interessante og morsomme oppgaver og utrolig hyggelige folk. Vi gleder oss til å sette i gang, supplerer det kreative teamet, Hanne Martinsen og Victoria M. Evensen.

Foto, hovedteamet til OSL: Ingunn Dyrrdal Kristensen, Anders Von Krogh (byråleder), Trine Kvarud, Hanne Martinsen, Christin Utigard, John Rørdam og Victoria M. Evensen.