Borg AS blir KF-medlem

Kommunikasjons- og produksjonshuset Borg as har fått godkjent sin søknad om medlemskap i Kreativt Forum.

For å bli medlem, stilles det blant annet krav til godkjent kompetanse innenfor kommunikasjonsrådgivning, markedsrett og medierådgivning. Borg tiltrer samtidig Kreativt Forums Vær Varsom Plakat, foreningens etiske regelverk for utforming av reklame.
– Vi gleder oss over å ha fått dette kvalitetsstempelet, sier administrerende direktør Jarl Naglestad (bildet) i Borg AS.

– For oss har det vært viktig og naturlig å melde oss inn i Kreativt Forum etter at vi nylig kjøpte opp Fabel reklamebyrå as, ekspressbyrået Reklameavdelingen as og strategi-, DM- og retailselskapet TDM as, fortsetter han.

– Medlemskapet i foreningen forplikter både i forhold til etiske retningslinjer og faglig kompetanse, og vi er svært fornøyd med å bli tildelt foreningens kvalitetsstempel; KF-merkingen. KF25 er nå oss, avslutter han.

Om Borg AS.
Kommunikasjons- og produksjonshuset Borg fokuserer på å kunne tilby kommunikasjon med en tykk rød tråd i alle kanaler. Samtidig har selskapet siden 1993 utviklet en unik innkjøpspool som gjør selskapet meget konkurransedyktig innen all produksjon av trykksaker, storformat, firmagaver, dekor, folie, skilt og messeutstyr. Nortura, Hjemmet Mortensen, BlueStep Finans, ISS, ASKO, SG Finans, Santander, Amnesty, Norsk Pensjonistforbund, Moët Hennessy, Diageo og Engelschiøn Marwell Hauge er noen av kundene. 0

Ønskes velkommen.
– Vi er glade for å få Borg med på laget, sier daglig leder Sol M Olving i Kreativt Forum.

– Det at byrået integrerer reklame-, design-, ekspress-, retail- og eventbyrå, og kombinerer dette med en unik produksjonskompetanse inhouse, er veldig spennende. Det er viktig for oss å få med medlemmer med bred kompetanse, og at vi får synliggjort den verdiskapning de bidrar med for sine oppdragsgivere, sier hun.

Les mer om Kreativt Forum her.

Foto: Borg AS

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.