Storebrand til Creuna

Storebrand har valgt Creuna som byrå med ansvar for selskapets helhetlige kundeopplevelse i digitale kanaler.

39053 bd8af original
Foto: Creuna

– For oss er det viktig å ha en partner som både har en god forretningsmessig forståelse av våre kundeutfordringer og samtidig kan tilby løsninger som kreativt og teknisk gir gode kundeopplevelser. Creuna utmerket seg i sin kombinasjon av kompetanse på merkevarebygging, forretning og teknologi, sier Jostein Chr Dalland, markedsdirektør i Storebrand.

– I tillegg har de en solid tilstedeværelse i Skandinavia som passer vårt behov. Creuna fremstår som den rette partner for oss når vi skal utvikle vår merkevare og bygge en ledende posisjon innen sparing til pensjon

– Jeg er svært glad for at Storebrand viser oss den store tilliten det er å gi oss et helhetsansvar for digitale kanaler i Skandinavia. Dette er en stor anerkjennelse av den tverrfaglige kompetansen vi har bygd opp for å kunne tilby strategisk målrettede løsninger i krevende landskap som det digitale kommunikasjonsbildet. Vi mener bred, integrert kompetanse er avgjørende for å skape gode, helhetlige kundeopplevelser, og ser at Storebrand støtter vår tilnærmingsmåte, sier Arne Hjeltnes, konsernsjef for Creuna i Norden.

Creuna er et ledende nordisk byrå med ca 350 ansatte i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Teamet som skal jobbe med Storebrand er både kryssdisplinært og skandinavisk. Det vil ledes av Martin Deinoff (strategisk rådgiver kundeopplevelse), Beate Alme (kundeansvarlig) og Nina O'Gorman (merkevarerådgiver).

På bildet: Trygve Dahl (til venstre) og Jostein Chr. Dalland (nr. fire fra venstre) fra Storebrand sammen med ledelse og team fra Creuna, bestående av kundeansvarlig Beate Alme , adm. dir. Gaute Engbakk, rådgiver Hans Haugli, konsernsjef Arne Hjeltnes, merkevarerådgiver Nina O'Gorman og rådgiver Alexander Rustad. Teamleder Martin Deinoff var ikke tilstede.