Oslo Lufthavn til GK
Oslo Lufthavn AS har valgt Geelmuyden Kiese som nytt reklame- og kommunikasjonsbyrå.
Avtalen, som skal signeres i første halvdel av desember, gjelder frem til 2017 med muligheter for opsjon på ytterligere to år, og omfatter reklamekampanjer, innholdsproduksjon og PR.
50 passasjerer i minuttet
Om litt mer enn to år åpner den nye ankomst- og avgangshallen på Oslo Lufthavn. På en gigantisk byggeplass pågår nå et av de største byggeprosjektene i Norgeshistorien. Byggingen er over halvveis, og i løpet av 2017 vil Norges hovedflyplass håndtere nærmere 300.000 flybevegelser hvert år. Samtidig jobber daglig 15.000 ansatte for å bidra til å skape gode opplevelser for de reisende, i en verden som stadig endrer seg.
– Som verden rundt oss, må vi endre oss konstant, sier administrerende direktør Andreas Wabø i Geelmuyden Kiese.
– Vår grunntanke er å være en samarbeidspartner med et helhetlig blikk på kommunikasjon, uavhengig av kanal. At OSL nå velger oss i et stort reklameanbud, er en utrolig hyggelig bekreftelse på den store investeringen vi har gjort i vårt reklame- og innholdsmiljø, sier Wabø.
Europas beste flyplass
Oslo Lufthavn er i dag internasjonalt anerkjent og blant de mest punktlige i Europa. Med en ambisjon om å bli blant de aller beste i Europa sett fra de reisendes ståsted, er det en spennende oppgave som venter Geelmyden Kiese.
– Det er en tillitserklæring å vinne en av landets mest spennende anbud i kamp med de ledende reklamebyråene, sier Bård Hammervold, seniorrådgiver i Geelmuyden Kiese.
– Å videreutvikle og løfte en av de sterkeste merkenavnene i Norge vil kreve at vi tar i bruk hele spekteret av kompetanse i GK. Vi kan nesten ikke vente med å sette i gang, sier Hammervold.
Sammen med Bård Hammervold vil kjerneteamet i Geelmuyden Kiese bestå av Eva Sannum, Vidar Singh, Petter Herming, Cathrine Lorvik, Lars Nermoen og Andreas Wabø.