DNB-filmen «Our House» hylles av Creativity Online

DNB sitt musikkvideoprospekt får internasjonalt oppmerksomhet og blir omtalt på diverse bransjesteder. Nå er det også blitt picks of the day på Creativity Online.

I forbindelse med den omfattende kampanjen Boligreisen, lagde POL og DNB en spesiell salgsfilm for huset i Vignesgata 17 på Lillehammer. Villaen er Norges eneste boligprospektet med egen musikkvideo, den er nemlig gjort til tonene av Anna Of The Norths melankolske versjon av Madness’ «Our House».

Nå har altså tonangivende Creativity Online skrevet om kampanjen, og dermed innlemmet den i sine eksklusive «Picks of the Day».

– Vi synes selvfølgelig det er hyggelig med anerkjennelse. Dette har vært en spennende jobb og et godt samarbeid med regissør Martin de Thurah. Han har klart å formidle stemningen i huset på en veldig god måte. Nå er vi bare spent på visningen til helgen, og om huset blir solgt. Vi har jo bygget en viss fallhøyde her, sier Petter Bryde i POL.