GK nomimert til Global PR Week Awards

Geelmuyden Kiese er som eneste nordiske byrå blitt nominert i den verdensomspennende konkurransen Global PR Week Awards.

Geelmuyden Kiese er nominert i kategorien Product Brand Development for prosjektet Devold Protection Challenge.

GK konkurrerer mot byråkjemper som Weber Shandwick, MSLGroup Worldwide og sitt eget Ketchum-nettverk, og deres kampanjer for store kunder som Hilton Worldwide, MasterCard Europe og P&G Always. Se listen over finalister her.

Ekstreme forhold

For å bevise at Devolds flammehemmende undertøy deres fungerer selv under de mest ekstreme forhold, fikk man en basehopper til å hive seg utfor Helsetkopen på Nordvestlandet. 1200 meter fritt fall som er risikofylt i seg selv, men denne gangen skulle basehopperen gjøre det omsluttet av flammer. Bak prosjektet står Geelmuyden Kiese og Fantefilm, som ble satt i stand for bevise at det er i situasjoner der liv og helse står på spill at Devold Protection produktene kan utgjøre en forskjell.
The Devold Protection Challenge var nominert i en rekke kategorier under fjorårets Gullkorn, og vant gull for «beste enkeltstående PR-tiltak».

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.