The Dale Oen Experience til MK

MK Norway skal gi The Dale Oen Experience bistand til å synliggjøre arbeidet for å gi barn og ungdom de samme mulighetene, uansett opprinnelse eller bakgrunn.

56875 7ddfa original
Svein Roger Selle, byråleder MK Norway Reklamebyrå og Robin Dale Oen, daglig leder The Dale Oen Experience. Foto: Francisco Munoz

– Drømmen til Norges beste svømmer gjennom tidene og hans bror, var å vise hvor mye alle kan få til bare man vil det nok. Det er en ære for oss å få være med å ta denne visjonen videre, sier byråleder Svein Roger Selle i MK Norway Reklamebyrå.

The Dale Oen Experience ledes av Robin Dale Oen og er et tilbud til barn og unge mellom 8 og 18 år i Norge. Organisasjonen gjennomfører en rekke ulike aktiviteter og ekspedisjoner ute i naturen. Alt finansieres av samarbeidspartnerne og gaver fra bedrifter og privatpersoner som deler brødrene Dale Oens filosofi.

Tør tenke annerledes

– Vi er glade for at vi har fått MK Norway reklamebyrå med på laget. De har vist at de tør å tenke annerledes. De har i tillegg solid kompetanse på sosiale medier, og ikke minst er de et utfordrerbyrå som har tro på å at man kan få til det man vil. Samtidig er vi glade for at de deler de samme verdiene og synet på barn og unge som oss. Det liker vi, sier Robin Dale Oen.

Drømmen til Alexander og Robin var å vise at du kan gjøre hva du vil bare du vil det nok. Alexander skulle bare vinne OL-gull i London i 2012 først, så skulle brødrene starte The Dale Oen Experience sammen. Dessverre gikk det ikke sånn, men drømmen lever videre.

The Dale Oen Experience er opprettet i Alexander Dale Oens minne, og Robin står i føringen med brødrenes filosofi og visjon som grunnlag.