Spillselskap til Schjærven

ComeOn! har valgt seg Schjærven Reklamebyrå som samarbeidspartner for å tydeliggjøre merkevaren i det norske markedet.

64243 3c9e8 original
Charlotte Halvorsen Mjaaseth, Stian Røsvik Bjørstad og Marius Damsleth.

– I jungelen av spillselskaper og tilhørende reklamefilmer, er det helt avgjørende for oss å ha en klar og gjenkjennelig profil. Vårt mål er å fortelle folket at ComeOn! er tilstede og tilbyr et godt og trygt produkt, sier Stian Røsvik Bjørstad, Country Manager.

Flere store reklamebyråer både i Norge og Sverige har vært inne i pitchen.

– Schjærven vant fordi vi følte at de ivaretok den lokale identiteten vi søker på best mulig måte, forklarer Røsvik Bjørstad.

– Vi er veldig glade og stolte over at vi får anledning til å jobbe med merkevaren ComeOn! i Norge. De ønsker effektive reklameløsninger, noe som sammenfaller godt med vår filosofi. Og, ikke minst er det hyggelig folk som står bak, sier markedsdirektør Marius Damsleth i Schjærven.

– Vi er allerede i gang med utvikling av nytt kommunikasjonskonsept for Norge og gleder oss til lanseringen allerede første halvdel av september, sier konsulent i Schjærven Reklamebyrå, Charlotte Halvorsen Mjaaseth.

Om ComeOn!

Spillselskapet ComeOn! ble lansert i 2010. Fra sine kontorer i London, Malta og Stockholm har de satset tungt mot det skandinaviske markedet. Med Hans Martin Nakkim som norsk direktør har selskapet vokst til å bli en av de største aktørene både i Norge og Skandinavia.

– Spillbransjen er fortsatt sett på med litt skeptiske øyne i Norge. For ComeOn!, som er et av de største og mest seriøse selskapene som opererer inn mot det norske markedet, er det derfor et behov for å formidle at vi er et trygt og godt alternativ for nordmenn som er glad i spill, forklarer Røsvik Bjørstad.

Foruten Schjærven (reklame), benytter selskapet seg i dag av OMD (mediebyrå) og Mediamenn (PR) i Norge.