GK skal kapre praksis-team med konkurranse

Geelmuyden Kiese inviterer til «Pils, pølser & praksisplass 2.0», der reklamestudenter på sisteåret deltar i en idékonkurranse med praksisplass i premie.

Geelmuyden Kiese skal ha minst ett praksisteam i 2016 og inviterer i år som i fjor sisteårs reklamestudenter til en tre timers idékonkurranse.

– I fjor kapret vi et av de beste teamene fra Westerdals, nettopp gjennom denne konkurransen. Mads og Joachim som vant, fikk praksisplass hos oss, ble senere tilbudt jobb og er nå ett av våre dyktige kreatørteam på huset, sier Julie Nord, Art Director i GK.

Det var Nord og makkeren Aron Lindegård som ledet fjorårets arrangementet, der 15 team fra Westerdals og NKH møtte opp og fikk utdelt brief og pølsepapir. Rosinen i pølsa var praksisplass med lønn i minimum tre måneder.

Voksende kreativ satsing

Geelmuyden Kiese har de siste årene bygget opp en kreativ satsing som i dag teller 21 stykker. På kundelisten finner man blant annet OSL, Infinitum, Arbeidstilsynet, DNT, Kiwi, Matmerk og nå sist Renovasjonsetaten, vunnet i pitch mot flere av de store reklamebyråene.

– Teamene med de beste idéene blir invitert på mappevisning hos oss og stiller som kandidater til betalt praksisplass i 2016, lover Nord.

Pølsespising, øldrikking og idéarbeid foregår tirsdag om en knapp uke, den 3. november i GKs lokaler på Solli Plass fra kl 18.00-21:30. Interesserte kan melde seg på ved å sende Nord en epost innen fredag 30. oktober.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.