Tunsli blir jurygeneral i MMM

DM-kåringen og konferansen Max Marketing Mix (MMM) foregår på Rockefeller 11. februar. Årets tema er Delingsøkonomien.

NORDMA (Norsk Direkte Markedsføringsforening) arrangerer MMM-konferansen 2016 den 11. februar på Rockefeller og John Dee. På Rockefeller vil temaet være «Delingsøkonomien» og på John Dee arrangeres et parallelt spor med aktuelle juridiske problemstillinger innen personvern og markedsrett.

– Vi har nå åpnet MMM-konkurransen for påmeldinger. Konkurransen skal få fram de beste arbeidene innenfor sin kanal eller innenfor sitt område. Kategoriene er spisset og er nå bransjeinndelte. Som før er alle gullvinnere prekvalifisert for den internasjonale Echo Awards-semifinalen, uttaler Ina Svarød, styreleder i NORDMA.

Henning Tunsli, administrerende direktør i Penetrace ser viktigheten av effekt og lønnsomhet i kampanjer. Nå skal han bidra til økt effekt og lønnsomhet for MMM-konkurransen ved at han går inn som ny jurygeneral. Tunsli har lang fartstid i bransjen og har plukket med seg helt nye juryledere.

– Jeg har fått med meg mange dyktige folk som juryledere og håper vi med nye grep vil få god vekst i antall påmeldinger til konkurransen og gleder meg til å være med å kåre Norges beste kampanjer innenfor direktemarkedsføring, uttaler Tunsli. 

Nye juryledere er:

  • Marianne Smedås, Bouvet
  • Henning Eriksen, Jernia
  • Nicolay Corneliussen, Choice
  • Tone Matssen, Expert
  • Laila Lydersen, NorgesEnergi

Les mer om MMM her.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.