Nominert til årets beste for 4. gang

Good Morning er nominert til «Agency of the Year» for fjerde år på rad i den internasjonale nettkåringen Awwwards. Også Apt er nominert til samme æresbevisning, og Apt er sammen med POL også nominert i to andre av de årlige kategoriene for nettsiden regnskogvokter.blimed.no.

69187 3778f original

Like før helgen offentliggjorde prestisjetunge Awwwards nyhetene om at Good Morning er nominert som et av verdens 36 beste byråer i verden på å lage digitale opplevelser. Dette er fjerde året på rad det norske byrået har fått denne oppmerksomheten. Nå krysser Good Morning fingrene for at «på det fjerde skal det skje».

– Så klart synes vi det utrolig stas at et lite byrå fra Norge gis oppmerksomhet blant så mange internasjonale tungvektere. Det er en beinhard konkurranse, så vi er veldig spente på resultatet. Det er ikke til å legge skjul på at vi krysser fingerene opp mot avgjørelsen, sier byråleder Eirik Fjellaksel.

Jobber for McDonalds, Ali Kaffe, DNB og NAF har alle resultert i «Site of the day», og det er grunn til å tro at disse kampanjen har vært med på sikre byrået plassen blant de nominerte.

– Vi ønsker å takke DDB, Naug & Venner, Trigger og Bacon for et strålende samarbeid på disse prosjektene. Det er stas og se at slike samarbeid på tvers fungerer så godt og gir gode resultater for annonsøren, avslutter Fjellaksel.

Apt er det eneste andre norske byrået som er nominert til Agency of the Year. De norske byråene er nominert i selskap med miljøer som Stink Digital, CP+B, Hello Monday og AQuest.

Flere nominasjoner til Apt og POL

Kampanjen regnskogvokter.blimed.no, laget av POL i samarbeid med Apt for årets TV-aksjon og Regnskogfondet, har vunnet både Mobile of the day og Site of the day på FWA, CSS Design Awards og Awwwards. Og nå er jobben også nominert til Site of the Year i Awwwards. Samme nettside er også nominert i kategorien Experimental/Innovative Site.

Sjekk Awwwards for å vurdere og stemme på de nominerte.